בין אם אתם מנהלים של מלון ענק המארח מדי שנה עשרות אלפי אורחים, בעלי אכסנייה עם תנועה איטית יותר יחסית אפילו מנהלים של מתחם דירות ולינה בסגנון Bed&breakfast, אתם ודאי יודעים שלאורחים יש לא מעט דרישות מהאירוח שלכם ויש לנקוט בלא מעט צעדים בשביל לשמור על שביעות רצונם ותוך כך על הצלחת העסק שלכם. אם בעבר הדרישות היו יותר קלאסיות ונגעו באיכות המזון שמוגש אצלכם ובניקיון החדרים, הרי שהיום התווספה דרישה לא פחות חשובה שלרבים היא כבר ממש עניין מובן מאליו והיא אינטרנט ו-WIFI חזק לשימוש האורחים בזמן השהייה. אז עכשיו כשאתם מבינים שמדובר בדבר שאסור לוותר עליו, הנה הדרכים לספק אינטרנט יציב, איכותי ובטוח לאורחים שלכם.
בחרו בספק אינטרנט איכותי
שלא יהיה לכם כל ספק – חווית אינטרנט מעולה לאורחים שלכם מתחילה קודם כל בספק טוב ומנוסה. אם למשל תחפשו ותבדקו חוות דעת על ספק אינטרנט ITC, תגלו במהרה שככל שמדובר ברשתות גדולות וענפות, מקבלים המשתמשים בעלי העסקים ומנהלי המלונות והאכסניות חוויה מצוינת של אינטרנט מהיר במיוחד, מינימום תקלות ומקסימום יחס אישי בתפעול בעיות ותמיכה טכנית. חשוב מאד לשים לב בדיוק מיהו ספק האינטרנט שלכם ומה הוא מציע לכם וזה בהחלט רעיון מצוין להסתמך על ביקורות של מי שכבר בחרו בו בעבר.
אל תשאירו את הרשת פתוחה לכלל הציבור
אגב ספק אינטרנט ITC, בהחלט רצוי לבחור במי שייתן לכם הכוונה וייעוץ על תפעול הרשת שלכם מעבר למינימום הנדרש, ומשיחת התייעצות זריזה עם המומחים שם נראה שטיפ חשוב מאד הוא שלא להשאיר את הרשת פתוחה לכל העוברים ושווים אלא לשמור אותה לאורחי המלון בלבד. למה? קודם כל בשביל למנוע מצב של פריצות וכניסה של גורמים לא רצויים לרשת שלכם ושנית כדי לשמור על מהירות גלישה מהירה וחווית גלישה טובה ללא עומסים. איך עושים זאת? יש מגוון דרכים כמו הנפקת קוד זמני לרשת שתוקפו פג בתום השהות במלון.
השקיעו במנגנוני הגנה יעילים ומתקדמים
אין דבר גרוע יותר מאורח שקיבל וירוסים או שחשבונותיו נפרצו כאשר הוא גלש ברשת האינטרנט שלכם. על מנת להימנע מהמצב המיותר והלא נעים הזה השקיעו בתוכנות הגנה מתקדמות שיגנו על האורחים שגולשים ברשת שלכם. אם אתם לא בטוחים איך עושים זאת, ספק האינטרנט שלכם, ITC או כל ספק שהוא בעצם ישמח לייעץ ולכוון אתכם.
בקשו מהמשתמשים לדרג את חווית הגלישה
איך תדעו שהאינטרנט שלכם אכן עונה על ציפיות האורחים ותגלו את נקודות התורפה של הרשת שלכם? ובכן, אפשר פשוט לשלוח סקרים ומשובים בתום השהות ואלו שישמחו למלא אותם ייתנו לכם אינדיקציה מצוינת על חווית הגלישה שלהם ומה ניתן לעשות על מנת לשפר אותה.