בעלי צימרים: חשיבות ביקורות המבקרים ברשת לעסק שלכם

בעלי צימרים, אכסניות או חדרי הארחה? אתם בטח כבר מבינים לגמרי את חשיבות הביקורות שהאורחים נותנים לכם על היקף העבודה, וודאי אם אתם עוסקים כבר שנים רבות בתחום. יותר מכך, אם פעם לפני עידן האינטרנט, הביקורות היו דבר מה העובר מפה לאוזן, הרי שהיום, הכול עובר דרך האינטרנט ובעיקר דרך הרשתות החברתיות, מה שהופך את הסיפור להרבה יותר משמעותי. מחד, צימרים ובתי הארחה יכולים לפרוח ולשגשג אודות לביקורות שהם מקבלים באינטרנט, ומאידך יש לא מעט עסקים שפשוט מתרסקים בשל העובדה שהמוניטין שלהם נפגע וכל העולם שמע על זה במהירות. אם אתם בעלי צימרים או חדרי הארחה הסובלים מביקורות שליליות, אם אתם לא מבינים עד הסוף את החשיבות של הביקורות ברשת ואם אתם רוצים להבין איך אפשר לשפר את התחום הזה, נגע כאן בכמה נקודות חשובות שיעשו לכם קצת סדר בדברים.

נראות בפייסבוק

נתחיל מהפלטפורמה שהיא הפופולרית ביותר בישראל, אליה נכנסים מאות אלפים מדי יום וצורכים מגוון רחב של שירותים דרכה, הפייסבוק. בשל העובדה הזאת, כל עסק רציני שמכבד את עצמו חייב לתחזק עמוד פייסבוק מקצועי ורציני שנראה טוב מה מבחינה עיצובית ומכיל פרטים מלאים על העסק. כמות הלייקים בפייסבוק חשובה מאד, שכן ככל שהיא גבוהה יותר, כך יש חשיפה גבוהה יותר לעמוד, מה שמביא עוד גולשים להתעניין, וכל זה קורה כמובן באמצעות פרסומים מעניינים ורלוונטיים. בנוסף, חשוב מאד לתת תמיד מענה מהיר לגולשים וזאת לצד השירות הטוב שאתם מעניקים, בשביל שתקבלו ביקורות חיוביות בעמוד. יותר משבעים אחוזים מהגולשים, שרוצים לבחור במקום אירוח, נכנסים קודם כל לקרוא את הביקורות, עוד לפני שהתרשמו מחלקים אחרים בעמוד.

בעלי צימרים - חשיבות ביקורות הגולשים לעסק שלכם

איך להתמודד עם תגובה שלילית?

בפייסבוק אין אפשרות למחוק את ביקורות הגולשים, וגם לעסק המצליח והטוב ביותר יהיו תמיד כמה תגובות שליליות, לפעמים מטרולים. למרבה הצער בעלי עסקים רבים מוצאים לנכון להתנצח עם הגולשים שפרסמו את הביקורת בתגובות, מה שמחמיר את המצב ומצייר לשאר הגולשים תמונה לא מקצועית בעליל. הדרך הנכונה תמיד היא לשדר הבנה כלפי הלקוח ולהראות לו ולשאר הגולשים, כי אתם לוקחים אחריות ועושים ככל שניתן על מנת שיהיה שבע רצון. דוגמה לתגובה בסגנון: " היי משה, אנחנו מצטערים שכך אתה מרגיש כי אנחנו עושים כל שניתן כדי שלקוחותינו יצאו מרוצים. נשמח אם תשאיר מספר טלפון כדי שנוכל לחזור אליך בהקדם ולברר את פרטי המקרה לעומק".

פלטפורמות אחרות

זכרו כי פייסבוק היא הפופולרית ביותר, אבל יש עוד אפליקציות ואתרים רבים בהם המבקרים שלכם יכולים להשאיר ביקורת כמו למשל טריפ אדבייזר, איזי וגוגל. חשוב תמיד לעבור על כל הפלטפורמות הללו ולראות שאתם בכיוון הנכון. בשורה התחתונה, הדרך לקבל ביקורות חיוביות תמיד היא לתת את השירות הכי טוב שאתם יכולים ללקוחות שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *