למרות שיותר ויותר אורחים מעדיפים לבצע את ההזמנה דרך האתר, כבעלי המלון אתם מחויבים לספק ללקוחות שירות לקוחות זמין, המבוסס על מוקד שירות טלפוני. כיצד תוכלו להקים מוקד במינימום מאמץ? להלן הפרטים.
שירות טלפוני בעבור מלונות: חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף
אין ספק כי עולם המלונאות עובר שינויים מרחיקי לכת, לא מעט בזכות השימוש באמצעים טכנולוגיים. אם בעבר אורחים נאלצו להגיע באופן פיזי למלון בכדי להזמין מקום או להתקשר ישירות לנציגים, כיום ניתן דרך אתרים מתמחים לספק אפשרות להזמין חדרים במלונות או להזמין אונליין, דרך אתרים כמו בוקינג. עם זאת, חשוב להבין כי אתם כבעלי המלון צריכים לספק ללקוח מענה טלפוני זמין – הן בעבור הזמנות עתידיות והן בעבור מענה לשאלות או תיאומים ייחודים, כמו למשל דרישה לחדר בעבור תינוקות או הנגשה לנכים. החדשות הטובות הן שלא נדרש להקים צוות של שירות לקוחות מטעם המלון אלא ניתן להפעיל מוקד טלפוני חכם ומתקדם דרך חברה המתמחה בתחום, וזאת בכדי להתאים את מערך שירות הלקוחות לדרישות הלקוחות לקבלת מענת ועם שימת דגש על מתן מענה יעיל ומהיר המעניק לכם כבעלי המלון שקט נפשי וידיעה ברורה כי מערך השירות הטלפוני יפעל באופן המקצועי ביותר, בהתאם לסטנדרט שירות גבוה המצופה מכל בית מלון, בין אם מדובר במלון בוטיק ובוודאי אם מדובר ברשת מלונות.
כיצד לבחור חברה לצורך הקמה של שירות טלפוני חכם?
הנושא של שירות לקוחות מהווה את אחד הנושאים הדחופים ביותר בהם נדרש לטפל, וזאת בשל היכולת שלכם כבעלי המלון לספק מערך תמיכה וסיוע הן בעבור אורחים בודדים והן בעבור קבוצות שעתידות להגיע ולהתארח בבית המלון שלכם. חשוב להבין כי תחום שירות הלקוחות עבר גם הוא שינויים מהותיים, לא מעט בזכות עזרים טכנולוגיים אשר מאפשרים לבצע את הקמת המערך דרך מיקור חוץ, ובהתאם לכך גם ליצור חיסכון עצום בעלויות כוח האדם. חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין כמו גם כזו שמתמחה בתחום המלונאות והתיירות, וזאת בכדי להבטיח כי ניתן יהיה להוציא מקסימום שיחות – וכתוצאה ישירה מכך גם להביא למיצוי מלא של תפוקת הנציגים. ככל שהתפוקה תהיה גבוה יותר, כך ניתן יהיה לחזור ללידים חמים של לקוחות פוטנציאליים כמו גם לבצע תהליכי שימור לקוחות. על כן, רצוי לבצע סקר שוק מקיף בין החברות כמו גם לבחון את ההצעות של כל חברה, עד לקבלת החלטה שתואמת סטנדרטים מקצועיים גבוהים. חברה כזו היא וויסנטר לעסקים המתמחה בתחום מזה שנים רבות, והיא מהווה אפשרות מצוינת בעבורכם כבעלי המלון. מדוע? להלן הפרטים.
שירות גמיש בהתאמה אישית
חברת וויסנטר לעסקים מספקת לבעלי עסקים ובפרט מלונות שירות של מוקד טלפוני חכם המבוסס על מערכת גמישה ומותאמת אישית. החברה מספקת תשתית של ניתוב שיחות בזמן אמת כמו גם הקימה כלי עבודה אוטומטי וחדשני המאפשר לקצר את זמני ההמתנה ובהתאם לכך ליצור חווית לקוח נעימה. בנוסף לכך, בתור בעלי המלון ניתן לקבל פילוח נתונים מבחינת היקף השיחות כמו גם להאזין לשיחות של הנציגים עם הלקוחות, ובכך ליצור מערך שליפה של ממשק מידע שבו תוכלו להיעזר לטובת סיכומי חודש, רבעון או שנה. דרך השימוש בממשק הנתונים הזה תוכלו לפעול לצורך הגשמת היעדים שלכם כמו גם ליצור מהלכי תקשורת חכמים אשר תואמים את הדרישות של הלקוחות במאה ה 21 אך גם מאפשרים לכם ליצור תדמית חיובית למלון, בזכות שירות לקוחות מהימן ומדויק המספק חווית שירות מעולה.